لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

احساس اولین ضربه هات

1392/9/2 15:44
نویسنده : مامانی
94 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامانی از 16 هفتگیت منتظر بودم که حرکتت و تو شکمم احساس کنم.همش استرس داشتم که چرا تکوناتو حس نمیکنم.ناراحت

تا اینکه13هم آبان وقتی که 18 هفته و یک روزت بود و من و بابایی هم رفته بودیم خونه مادر جون افروز و عمه نازی داشت صورتمو اصلاح میکرد سه تا ضربه کوچولو زیر دلم احساس کردم.وای که تو دلم چه ذوقی کردممژه

niniweblog.com

دیگه کم کم شبا ضربه هات بیشتر شدن.و منم موقع تکونات نفس نمی کشم تا بهتر و بیشتر ورجه ورجه هاتو حس کنم عشق زندگیم.

وقتی تکون میخوری یه عالمه قربونت میرم ناناز من.بغل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هستی
20 آبان 92 15:26
سلام ... با آب طلا نام حسین قاب کنید با نام حسین یادی از آب کنید خواهید که سربلند و جاوید شوید تا آخر عمر تکیه بر ارباب کنید التمـــــاس دعـــــا