لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

سر کار گذاشتن بابایی

1392/9/2 15:42
نویسنده : مامانی
93 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر کنجدی من.

امیدوارم تو شکم مامانی خوب و سلامت باشی عروسکم.

دیشب واسه اولین بار وقتی داشتی تو شکمم شیطونی میکردی دیدم که شکمم داره تکون میخوره.

خیلی واسم جالب و شیرین بود.

ولی یکم شیطون شده بودیااااا.....

niniweblog.com

بابایی رو گذاشتی سر کار.آخه هر بار که بابایی رو صدا میزدم که بیاد و ببینه شکمم تکون میخوره، بنده خدا بابایی 10 دقیقه زل میزد به شکمم ولی تو تکون نمیخوردی.خخخخخخخخخ

niniweblog.com

 کلا بلا شدی دخترکم

 

بابایی هم کلی بهش برخورد و میگفت دخترم من و سر کار میزاره؟؟؟........بزار به دنیا بیاد دارم براش.هههههههههزبان

 

قربونت بشم که از الان واسمون دلبری میکنی.ماچ

                                                         niniweblog.com

 یه عالمه دوست دارم بخداااااااااااااقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شکوفه
2 آذر 92 11:54
سلام انشاالله دخمل نااازت سالم و تپل مپل به دنيا بياد و لذتشو ببريد انتظار شيرينيه منم يه دخملي تو راه دارم به وبلاگ دخمل منم سر بزن و اگه دوست داشتي تو انتخاب اسم راهنماييم کن
مامانی
پاسخ
ممنون از نظرت شکوفه جان.حتما سر می زنم به وبلاگ دختر گلت. ایشالا دخترت بسلامت بیاد بغت