لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

دختر ریزه میزه

1392/11/22 19:37
نویسنده : مامانی
150 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی من

دخترم نت خونمون قطع شده و من کمتر میتونم بیام مطلب بنویسم.

عزیزم هفته گذشته رفتم دکتر.دکتر حسابی دلم و لرزوند.گفت یکم دختر خانوم ما ریزه میزه هست.

یکم آزمایشاتم هم نرمال نبود که وقتی مجددا آزمایش دادم خدا رو شکر خوب شده بود.

خانوم ناز من ، تو این روزا حسابی تو شکمم تکون میخوری و بازی میکنی.من با هر تکونات قند تو دلم آب میشه.

بابایی هم خیلی باهات صحبت میکنه و تو حسابی با ضربه هات جوابش و میدی عزیزم.

برات یه سری وسایل جدید گرفتم.که عکساشونو بعدا میزارم.

دیروز هم با عمه مژگان اینا رفتیم سیتی سنتر اهواز که خیلی بهمون خوش گذشت.

دخترم تنها آرزوم اینه که تو خوب رشد کنی و سالم و سلامت بدنیا بیای گل دخترم.

دوست دارم یکدونه مامانی.بوووووووووووس

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)