لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 28 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

نه ماهگی لیانا جون

1393/10/15 13:44
نویسنده : مامانی
214 بازدید
اشتراک گذاری

دختر ناز مامان ، امروز نه ماهت تمام شد و وارد ده ماهگیت شدی.....

مبارک باشه پرنسس خانومم

تو این مدت سعی میکنی چیزی رو بگیری و بلند بشی و به دامنه کلمات محدودت (ددد) هم اضافه شده

niniweblog.com

این روزا ، روزای سختی برای تو بود عزیزم.....

چهار روزه که سرما خوردی و دو سه روز تب داشتی و سرفه هاس شدیدی میکنی....

با هر بار سرفه کردنت مامانی دق میکنم...تحمل شنیدن سرفه هاتو ندارم عزیز دلم.

این چند روزه خوب غذا نخوردی و من و بابا خیلی نگران حالت بودیم.

ایشالا که زودتر خوب شی عزیز دلم...

خدایا لیانا جونمو به خودت میسپارم.حافظش باش خدا جونم.

niniweblog.com

امروز صبح همراه بابایی رفتیم مرکز بهداشت برای قد و وزن

وزن 7300

قد 73

دور سر 43.5

یکم رشد دور سرت کم بود ولی گفتن که مشکلی نیست.

من خودم فکر میکنم سری قبل اشتباه دور سرت رو زیاد زده بودن.

به هر حال خوشحالم که همه چیز خوب بود و دیگه نگران کمبود وزنت نیستم.

عزیز مامانی امیدوارم همیشه سلامت و تن درست باشی گلم.

دوست دارم نفس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فرزانه
17 دی 93 21:39
مبارکه عزیزم مامانی عزیزم توروخدا کمکم کن به کمکت احتیاج دارم برای جشنواره رای کم دارم 74 رو به 1000891010 بفرس توروخدا نگو ولش کن بابا لب مرزم ممنونم از محبتت گلم منتظرم خواهش میکنم لطفا به منم سربزن دوستم