لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

یلدای سه نفره

1393/10/1 13:46
نویسنده : مامانی
1,713 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک من امسال شب یلدای من و بابایی خیلی قشنگ بود.

چون اولین سالی بود که شب یلدا تو کنارمون بودی ، و سرمای بلندترین شب سال رو با خنده های شیرینت برامون گرم کردی....

عزیز مامان ، وقتی به روی من و بابایی میخندی ، اون وقت تنها لحظه ای که حس مکنم دیگه از این بیشتر از زندگیم چیزی نمیخوام.

خیلی شیرین شدی و واسه من و بابایی حسابی دلبری میکنی.

دیشب داشتم فکر میکردم این نه ماه چقدر زود گذشت.......و تو روز به روز بزرگتر میشی و با وجود تو من گذر زمان رو حس نمیکنم.

ایشالا که هیچ وقت لبخندهای شیرینت از لبای قشنگت کمرنگ نشه و دنیا همیشه به روت بخنده عشقم...

این و یادت باشه من و بابایی همیشه عاشقتییییییییییییییییییم......

niniweblog.com

راستی وروجک ، انگار دیشب فهمیده بودی که شب یلداست من رو تا ساعت دو و نیم نصفه شب بیدار نگه داشتی.....

اینم عکسای نیمه شب یلدا.....

اینم ژله تزریقی شب یلدا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)