لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

پنج ماهگی لیانا جونم

1393/6/15 13:19
نویسنده : مامانی
240 بازدید
اشتراک گذاری

خانوم خانوما ، امروز پنج ماهگیت کامل شد

مبارکه عشقمممممم

روزاها داره به سرعت میگذره و تو داری روز به روز بزرگتر و شیرین تر میشی.

تو این یه ماهی که گذشت تو کارهای جدیدی یاد گرفتی

خونه مادر جون معصومه که بودیم شروغ به غلط زدن کردی...

وسایلی رو که میاریم جلوت میخوایی بگیری و مستقیم بکنی تو دهنت

دستاتو که میگیریم پا میشی خودت..

یک دوبار هم خودت یکم شیشه شیرتو نگه داشتی

غذای کمکی هم که میخوری خداروشکر

گاهی وقتا جیغ میزنی

 وقتایی که تنهایی ، اینقدر تکون میخوری که یهو میبینیم سر از زیر میز در آوردی

وقتی مامانی برات شعر میخونم میخندی و به شعر گوش میدی.

دستات همش تو دهنته

و گاهی وقتا انگشت پاهاتو میکنی تو دهنت

لیانا جونم احساس میکنم لثه هات خارش میکنه و شاید تا چند وقت دیگه دندون در بیاری

بالا خره حسابی شیطون شدی و شیرین

حسابی خودتو واسه من و بابایی لوس میکنی عروسکم

من و بابایی خیلی خیلی دوست داریم نفسی

پسندها (1)

نظرات (1)

ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA
18 شهریور 93 19:53
لطفا این نظر رو بخونید ........................................... سلام من مهتا هستم و کارم طراحی وبلاگه شما میتونید با پرداخت کمترین هزینه ی ممکن صاحب قشنگترین وبلاگی که تابحال دیدید بشید اگر هم تابحال هیچ وبلاگی نداشتین یا وبلاگ جدیدی میخواید میتونم با کمی هزینه ی بیشتر هم براتون وبلاگ بسازم هم طراحی کنم برای اطلاعات بیشتر درباره ی ساخت و طراحی کم هزینه ی وبلاگ به این آدرس مراجعه کنید www.tarah-weblog.blogfa.com مطمئن باشید ضرر که نمیکنید هیچ ، خیلی هم سود میکنید قیمت طراحی وبلاگ شما : 15000 تومان قیمت ساخت و طراحی وبلاگ دلخواه تون : 20000 تومان تا الان رایگان طراحی میکردم . اگر بخواید تخفیف هم میدم برای سفارش با شماره ای که در ادرس زیر قرار دادم تماس بگیرید و یا sms بدید www.tarah-weblog.blogfa.com ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA تابحال برای هرکی وبلاگ درست کردم کاملا راضی بوده . مطمئن باشید فرصت خوبی دستتون اومده www.tarah-weblog.blogfa.com