لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

واکسن دو ماهگی لیانا

1393/3/17 18:33
نویسنده : مامانی
470 بازدید
اشتراک گذاری

امروز دختر گلم و بردیم مرکز بهداشت تا واکسن دو ماهگیشو بزنیم.

البته با دو روز تاخیر چون 15 خرداد به تعطیلی برخورد.

ساعت 8 صبح عمه نازی اومد خونمون و با هم رفتیم واسه واکسن اما گفتن که هنوز واکسن ها نرسیده.....

قد و وزن لیانا جونم و گرفتن که قدش 57.5 بود و وزنش 4 کیلو 50 گرم.

وزن گیریت کم بود دختر گلم.البته بالای نمودار هستا ولی باید بیشتر وزن میگرفتی.

نگرانم ، نگرانم ، نگران....

بردیمت پیش دکتر درمانگاه اونم یه سری توصیه ها در مورد شیر دهی کرد و اومدیم خونه.بعد چند دقیقه بابا پیام زنگ زد و گفت سوال کرده واکسن ها رسیدن.ما هم دوباره رفتیم درمانگاه.

وای لیانا موقع واکسن زدنت رسیده بود.

من استرس شدییییییییید داشتم.

وقتی سوزن و تو پاهای کوچولوت فرو میکرد انگار داشتن بدن من و سوراخ سوراخ میکردن.

واکسن اولی تو پای راستت بود که فک کنم خیلی دردت گرفت چون با جیغ گریه میکردی و تمام صورتت قرمز شده بود.بالاخره واکسن دوم رو هم تو پای چپت زدن و بازم یه عالمه گریه کردی.

مامان فدای گریه هات بشه الهییییییییی.طاقت گریه ها و درد کشیدنت و ندارم مامان.

بعد چند دقیقه تو بغلم آروم شدی و ما هم راهی خونه شدیم.

وقتی هم که اومدیم خونه واسه من و عمه نازی میخندیدی نفسم.

آخ دای خنده هات بشم که روحم و تازه میکنه.آرام

ایشالا واکسن هایی که میزنی سازگارت باشه لیانای من.

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)