لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

یک ماهگی لیانا خانم

1393/2/22 15:40
نویسنده : مامانی
184 بازدید
اشتراک گذاری

لیانا جونم امروز یه ماه و یک هفته هست بدنیا اومدی.

مامانی تو این مدت نتونست زیاد بیاد مطلب بنویسه.

دخترم روز به روز داری شیرین تر و قشنگ تر میشی.

حدودا 5 روزه که اومدیم خوزستان خونه خودمون.حدودا دو ماه و نیم شمال بودم و مادرجون و پدر جون و خاله ها خیلی کمکم کردن.

الان خیلی دست تنها شدم ولی کم کم دارم عادت میکنم و لحظات خوشی رو در کنار تو و بابایی دارم.

راستی دو روز پیش برات یه النگو و یه پلاک خریدیم.مبارکه گلم.

کم کم خنده هات داره بیشتر میشه و با خنده های قشنگ تو زندگی ما شیرین تر میشه عزیزم.

niniweblog.com

خیلی دوست دارم قشنگ من

niniweblog.com

 

پسندها (1)

نظرات (1)

m0zhde
22 اردیبهشت 93 15:47
khoda negah dare niniro
مامانی
پاسخ
ممنون