لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

دختر بهاری

1393/1/6 8:16
نویسنده : مامانی
117 بازدید
اشتراک گذاری

     سلام دختر بهاریه من.

راستی مامان حواس پرت یادش رفت عید و به دختر کوچولوش تبریک بگه و براش پست بزاره .

دختر گلم خیلی خوبه که تو اولین فصل سال و اولین ما ه بهار بدنیا میای . 

تو این اول سالی که همه چیز نو میشه با اومدن تو زندگی من و بابایی هم نو میشه عسل .

 امسال بهار من و بابا پیام بهاری تر از بهاره.چون قشنگترین گل زندگمون شکوفه میزنه .

   بدنیا اومدن تو بزرگترین عیدی من و بابایی هست  عزیزم.

دیشب که با بابا پیام حرف میزدم داشت از اولین لحظه ای که میخواد بغلت کنه و بوست کنه میگفت . 

    خیلی شور و ذوق اومدنت و داریم  مامان.

        وسایل  ساک  بیمارستان رو هم دارم آماده میکنم تا چیزی کم و کسر نباشه.هرچند تا الان هم خیلی دیر شد و باید زودتر آمادش میکردم.اما خدا رو شکر که  دختر گلم  موقعیت شناسه.و تو شکم مامانی میمونه تا بابایی بیاد.

   بی صبرانه منتظر بدنیا اومدت هستیم قشنگترین گل زندگی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)