لیانا خانوم مالیانا خانوم ما، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

***شور زندگی مامان و بابایی***

آش رشته نذری

1392/10/3 18:10
نویسنده : مامانی
161 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز اربعین امام حسین (ع) بود....

من و بابایی پارسال نذر کرده بودیم که سال آینده تو ایام محرم یا صفر آش نذری بپزیم.

و از خدا خواسته بودیم که یه فرزند سالم و صالح به ما بده.

خدا رو شکر امسال خدا لطفش و شامل حال من و بابا کرده و تو رو وارد زندگی قشنگمون کرد.

دیروز آش نذریمونو درست کردیم.انشاالله به درگاه خدا مقبول شده باشه.

زن عمو هما و مادر جون کمکم کردن.خونمون شلوغ بود.

با وجود اینکه خیلی خسته بودم ولی خیلی خوش گذشت.

شاید این خستگی هام تو رو هم خسته کرده باشه دخترم.ولی از این به بعد بیشتر هواتو دارم.

آش هم خیلی خوشمزه شده بود.ولی به من و بابایی خیلی کم رسید.

فکر کنم تا آخر هفته باید یکم آش برای خودمون بپزم.

اگه بخوایم سال آینده هم آش نذری بپزیم فک کنم تو تقریبا 8 ماهه هستی دختر قشنگم.

دوست دارم آرامش من.بوس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)